Bekérdezős blog

Egy kérdés, 5 válasz. Mindenki adhat saját választ, a legjobbakat kigyűjtöm és megjelennek a Best Of listában.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

Celeb e vagy?

2009.02.10. 13:37 | Taxameter | Szólj hozzá!

Hall of Fame

  • Hajdú Péter : Ezt kérdezed tőlem? Ki ha én nem??
  • Chuck Norris: Csak én!
  • Buddha: mmmm.. a létnek ezen síkján nincs oly felelet... mely válasszal szolgálna... mmmm
  • Roger Federer : Nagyon nehéz kérdés! Komoly nyomás nehezedik rám minden versenyen, de igérem mindent elkövetek, hogy bizonyítsak. Köszönöm az edzőmnek , a szurkólóknak, a szüleimnek és azoknak akik hisznek bennem!
  • Demszky Gábor : Én a főváros alázatos szolgája vagyok, mindig is az vojtam...boszánat, ejengedett a jagasztó...

 

Best Of - eredmény hirdetés 2009.02.17-én

  • Hajdú Péter :
  • Chuck Norris:
  • Buddha:
  • Roger Federer :
  • Demszky Gábor :

Címkék: celeb vicc demszky poen buddha federer hajdu

A bejegyzés trackback címe:

https://evagy.blog.hu/api/trackback/id/tr31934596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása